Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Noviembre de 2014.

Iniciado o procedemento de contratación da reforma do Parque do Piñeiriño, dotada con 100.000 euros

20141106101235-1.jpg

O barrio do Piñeiriño verá atendida en breve a demanda de melloras na súa zona de esparexemento a través das obras de Reforma e Acondicionamento do Parque do Piñeiriño que levará a cabo o Concello nos vindeiros meses. A actuación precisa dun investimento de 99.887,38 euros que se destinará a mellorar a estética e a funcionalidade desta zona verde e de recreo, as súas zonas deportivas e de xogos infantís. O procedemento de contratación xa está en marcha.

 O proxecto de Reforma e Acondicionamento do Parque do Piñeiriño foi elaborado polo Concello e financiarase a través dunha subvención da Deputación con cargo ao Plan Urxente de Mantemento dos Servizos e Infraestruturas Municipais do 2014. O Concello decidiu acometer esta actuación en vista do precario estado de conservación no que se atopa o parque, que segundo so técnicos, presenta serias deficiencias ademais de non reunir as condicións óptimas de seguridade e accesibilidade. A concesión da subvención xa foi confirmada.

O proxecto a desenvolver consiste nunha intervención integrada co obxectivo de mellorar a calidade estética de toda a área e de harmonizar a súa relación co resto do tecido urbano. Para isto, adecuaranse as zonas verdes, aproveitando as árbores existentes, plantando novas especies e céspede. Tamén se incidirá na súa na súa funcionalidade e calidade ambiental, mellorando a conexión do xardín co barrio abrindo un novo acceso dende a esquina Noreste.

As actuacións que se levarán a cabo son a demolición da rampla de acceso actual e a realización dunha nova con pavimento de adoquín e granito, cunha pendente máis accesibles e unha boa capacidade de drenaxe e evacuación das augas pluviais.

Tamén se restaurarán e reforzarán os muros e as gradas da zona deportiva e ampliarase a zona infantil de xogos que se delimitará coa valla de madeira e pórtico de entrada e na cal se instalará solo de caucho. A zona infantil desprazase algo respecto ao seu actual emprazamento para permitir a ampliación e recolocaranse os xogos unha vez revisados e restaurados.

Os valados e celosías actuais, tanto metálicas como de madeira, serán restauradas, ao igual que o enreixado da pista deportiva. Acondicionaranse os bancos e gradas mediante a incorporación de carcasa exterior de polipropileno con respaldo.

Por último, acondicionarase todo o firme e os taludes do xardín mediante movementos de terras, formación de céspede e plantación de vexetación ornamental na zona norte da zona de xogos.

 

Fonte:Concello Vilagarcía

ELECCIONES CONSEJO ESCOLAR

20141109135812-1.gif

Esta semana desde el colegio nos han mandado información acerca del proceso de elecciones a representantes de los padres y madres en el Consejo Escolar de Centro. Aunque en el tablón de la entrada tenéis expuestas las funciones de dicho órgano, aquí os dejamos un poquito más de información para que tengáis un poco más claro de qué se está hablando. Os animamos a tod@s a participar, ya sea como candidatos o como votantes.


¿Qué es el Consejo Escolar?


•El Consejo Escolar es el órgano de participación de los diferentes miembros de la Comunidad Educativa en el gobierno del Colegio. Algunos ejemplos concretos que pueden decidirse en el consejo escolar: solicitud de cambio del horario escolar (de jornada partida a continua), solicitud del bilingüismo, realización y normas de actividades extraescolares, programación general anual del centro.


¿Por qué participar?


•Porque es importante que las familias participen de la vida escolar de sus hijos enriqueciendo y opinando sobre las decisiones que afectan al día a día del Centro, y siguiendo los cauces previstos para ello.

•Porque es positivo que existan distintas candidaturas para que los padres elijan la mejor opción de ser representados. Es decir, se puede dar el caso de que haya un padre elegido con tan sólo su propio voto, o incluso plazas que queden sin cubrir. Es interesante que los padres sean de diferentes cursos o ciclos educativos.

Es una forma de enterarse e influir en muchas facetas de la vida del Colegio.·Las elecciones se realizan cada dos años. Las siguientes serán en noviembre de 2014.

¿Son necesarias muchas personas?


•Cada 2 años se eligen a 2 padres/madres. Es decir, el Consejo Escolar se renueva parcialmente cada 2 años. De los 5 miembros que lo componen por parte de los padres, uno es designado por el AMPA,  2 tienen continuidad y 2 son de nueva elección.

 •En caso de quedar candidatos sin puesto, pasan a quedar “en reserva” de forma que sustituyen las posibles bajas. Por esta razón, es importante que haya al menos 4-5 candidatos. Si no, los puestos quedarían sin cubrir.

¿Cómo puedo presentarme para ser candidato?

•Si eres padre/madre/tutor de alumno del centro y estás interesado en ser candidato para participar de forma activa en el CONSEJO ESCOLAR, dentro del periodo electoral debes recoger el impreso en Conserjería y/o Secretaría del Centro y entregarlo cumplimentado en la Secretaría del centro. No hace falta ser del ANPA.


ES MUY IMPORTANTE ESTAR REPRESENTADOS EN EL CONSEJO ESCOLAR¡¡¡ Entre todos hacemos un centro educativo mejor!!!


Gracias a todos por participar

El campeón que enseña que lo menos importante es ser campeón

20141114094305-1.jpg

El campeón del mundo y dos veces diploma olímpico Iván raña imparte en el colegio O Piñeiriño una clase de humanidad, alimentación y también de triatlón junto a Gustavo César Veloso

Campeón del Mundo de triatlón olímpico (1,5 kilómetros a nado, 40 en bicicleta y 10 de carrera a pie) en el 2002, y de Europa en el 2002 y 2003, con tres Juegos Olímpicos a las espaldas y dos diplomas con sendos quintos puestos en Sidney 2000 y Pekín 2008; figura emergente en los dos últimos años en el Ironman (3,8 kilómetros a nado, 180 en bici y 42,195 -maratón- a pie). Iván Raña (Ordes, 10 de junio de 1979) acudió ayer al colegio O Piñeiriño de Vilagarcía como profesor de lujo de los alumnos de Tercero a Sexto de Primaria. Lo hizo de la mano de su buen amigo Gustavo César Veloso, del que fue compañero en el desaparecido Xacobeo Galicia.

De hecho, realmente fue una clase a dos voces, con Veloso convirtiéndose en una mezcla de azafata de vuelo y maniquí animado cuando tocó explicar la indumentaria y el uso de la equipación ciclista que se trajo Raña. Y también conductor y entrevistador, sacando las mejores lecciones que el de Ordes les quiso trasladar a su joven auditorio.

«¿Que hai que comer para estar tan san e forte coma ti? ¿E que é o máis importante no deporte, porque gañar, só gaña un?». Veloso preguntó, y Raña puso su granito de arena para colaborar en una chavalada más sana: «É moi importante comer ben. Froita, ensalada, verdura. Poucos bollicaos e galletas de chocolate». Y en el deporte, competir «para pasalo ben. O problema é que moitos buscan campións nos nenos, e o que hai que facer non é gañar, senón que cada rapaz saque a súa personalidade». Los alumnos, encantados y sin dejar de preguntar por Raña y su deporte, y los profesores y la presidenta del ANPA, conquistados por una clase de humanidad.

Fuente:La Voz de Galicia

 

Cultura comeza cos preparativos para a visita dos Reis Magos convocando o concurso de carteis da Cabalgata

20141114160224-1.jpg

O Concello comezou a traballar xa xunto coa Comisión Organizadora da Cabalgata de Reis nos preparativos da próxima visita a Vilagarcía das Súas Maxestades Melchor, Gaspar e Baltasar. Neste marco, a Concellería de Cultura acaba de convocar o concurso infantil de debuxo para elixir o Cartel da Cabalgata 2015. Será un concurso aberto, no que nenos de 7 a 11 anos poderán participar a título individual. O prazo de presentación de traballos remata o 12 de decembro.

Como xa se fixera o ano pasado, o certame de carteis convócase a título individual é dicir que calquera neno e neno empadroado en Vilagarcía e con idade comprendida entre os 7 e os 11 anos, poderá presentar o debuxo directamente. Só deberán cumprir os requisitos que establecen as bases aprobadas pola Xunta local de Goberno nas que se di que os traballos deben presentarse en formato A3, incluír no deseño o texto “Domingo, 5 de xaneiro ás 19:00 horas”. No debuxo non poderá figurar a firma do autor. Os datos persoais débense facer constar no reverso do traballo (nome e apelidos, enderezo e un número de teléfono).

Os concursantes poderán presentar cantas obras desexen, sempre a título individual, posto que non se admitirán debuxos realizados por grupos. Os interesados en participar poden presentar os traballos a partir de xa nas dependencias de Cultura no Auditorios, de martes a venres en horario de 8.30 a 14.30 horas. O prazo remata o 12 de decembro.

 

O xurado concederase un premio único, que será o debuxo que se reproducirá no cartel anunciante da Cabalgata de Reis 2015. Si así o considerase necesario, a maiores concederase un accésit.

Cos traballos participantes no concurso organizarase unha exposición.

 

Fuente:Concello Vilagarcia

20141121174745-img-819373026773283.jpeg
21/11/2014 17:48 ANPA O PIÑEIRO - C.E.I.P O PIÑEIRIÑO Enlace permanente. sin tema No hay comentarios. Comentar.

El Concello contrata las obras de drenaje en los colegios Arealonga y O Piñeiriño

20141125094955-1.jpg

La Concellería de Educación pondrá en marcha en las vacaciones de Navidad dos actuaciones para poner fin a los problemas de inundaciones que se registran  en los patios de los colegioc Arealonga y O Piñeiriño cuando llueve con intensidad. La Xunta Local de Goberno adjudicó a Espina y Delfín los trabajos que consistirán en la instalación de red de drenaje en un centro y y desagüe y mejora del firme en el otro. El proyecto tiene un presupuesto de 10.569,94 euros que corren por parte de un remanente del presupuesto de inversiones de la Concellería de Educación de 2014.
Los trabajos comenzarán por el colegio de O Piñeiriño donde está previsto que reponer el firme de la entrada del centro, que está muy deteriorado y también mejorar la explanada interior por donde acceden al edificio los alumnos de mayor edad. La acera que bordea el colegio desde esta entrada es insuficiente para el tránsito de los alumnos que se ven obligados a caminar por la tierra del patio, que se inunda y se convierte en un barrizal cuando llueve. Por eso, la actuación programada prevé instalar un sistema de drenaje en esta zona de tierra e cubrirla posteriormente con pavimento.
La actuación en el colegio Arealonga se enmarca en la parte del patio situado entre los dos pabellones deportivos. Una de las principaless causas del problema de la acumulación de agua que se produce en esta extensa zona se debe a la lluvia  que cae sobre el tejado del gimnasio viejo del patio cubierto anexo que confluye en una misma canalización que desagua directamente a la explanada de tierra. Para solventar esta situación, se instalarán media docenas de alcantarillas repartidas por el patio para que el agua sea conducida al novo entramado de canalizaciones subterráneas que se colocarán para recoger las aguas y que desembocarán en el río canalizado que discurre por debajo del recinto. La Concellería de Educación tenía previsto realizar estas dos obras desde que le fueron transmitidas las necesidades desde las direcciones de los respectivos centros. De hecho, ya se estaban concretando las actuaciones con Obras, pero la falta de recurso las retrasó.

Fuente:Diario de Arousa

CABALGATA REIS 2015

20141125140637-1.jpg

Poñémonos en contacto con vós para participar unha vez máis na Cabalgata de Reis que se celebrará o luns 5 de xaneiro de 2015 ás 19 hs. polas rúas de Vilagarcía. O camiño faráse a pé. Para elo contamos cos traxes de pastorciñ@s utilizados noutros anos.

. É imprescindible que os nenos menores de 7 anos (Ed. Infantil e 1º de Primaria) vaian acompañados durante todo o percorrido por un adulto. Aos máis pequenos poderedes levalos na silla se considerades que non van aguantar todo o camiño andando.  Os pais dos nenos de 7 anos en diante tamén poden ir ao seu carón, se así o desexan. Temos traxes de adultos para deixarvos se queredes ir disfrazados.

      Dende o Concello ainda non confirmaron se a saída do percorrido será o Auditorio Municipal ou Vista Alegre como o ano pasado. O que si temos é o seu compromiso de que os Reis Magos recibirán aos nen@s que vaian participar na Cabalgata antes de que dea comezo nunha zona que se habilitará única e exclusivamente para eles. En próxima comunicación concretaremos cómo organizaremos o préstamo dos traxes, así como o lugar e a hora na que teredes que estar c@s pequen@s o propio día do evento.

      Pregamos aos que esteades interesad@s en participar que depositedes a ficha adxunta cuberta cos datos que se vos solicitan na urna que atoparedes no lugar de costume (a mesa que está a carón de secretaría) ata o mércores 3 de decembro. Tamén podedes anotarvos a través do correo electrónico anpa.opineiro@nontedurmas.org ou por mensaxe privada ao noso Facebook: Anpa Piñeiro do Ceip Piñeiriño aportando os datos que pedimos na ficha.

      Recibide un saúdo da Xunta Directiva da ANPA "O Piñeiro"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                             Inscrición na Cabalgata de Reis 2015

Nome, apelidos e curso (coa letra do grupo. P.ex: 4ºB ou 3 anos A) d@ s nen@s:

 

 

Teléfono de contacto:

Necesitades traxe de adulto? (arrodeade a opción que elixides):

NON          Sí, feminino          Sí, masculino        Sí, masculino e feminino

Xuventude organiza unha Ludoteca de Nadal gratuíta para nenos de entre 3 a 7 anos

20141127163750-1.jpg

A Concellería de Xuventude organiza unha actividade de ocio e conciliación de cara ás vacacións escolares de Nadal. Trátase dunha ludoteca de carácter gratuíto destinada a nenos e nenas de 3 a 7 anos de idade. Ofértanse 30 prazas e o prazo de solicitude ábrese o luns, 1 de decembro.

 A ludoteca desenvolverase polas mañás no Auditorio Municipal os días 22, 23, 26, 29, 30 de decembro e os 2 e 5 de xaneiro, en horario de 9 a 14 horas. As actividades a desenvolver inclúen obradoiros artístico-creativos, manualidades, xogos guiados e libres. Os asistentes realizarán manualidades e adornos de Nadal, un belén, asistirán a contacontos e farán teatro, realizarán xogos predeportivos, practicarán a expresión musical e corporal mediante a interpretación de panxoliñas e música e xogos tradicionais. Tamén confeccionarán agasallos de Nadal, escribirán as súas cartas a Papa Noel e aos Reis magos, pintarán e participarán nas festas de Fin de Ano e de Reis.

Para o desenvolvemento das actividades, a ludoteca organizarase en tres grupos en función das idades dos participantes. Un grupo de 3 anos, outro con nenos e 4 e 5 e outro cos de 6 e 7 anos.

As familias interesadas poden consultar as bases da Ludoteca de Nadal no taboleiro de anuncios da web municipal, dende onde tamén poderán imprimir a solicitude de inscrición. Esta deberá presentarse do 1 ao 13 de decembro no Rexistro Xeral do Concello, debidamente cumprimentada e coa documentación que se especifica nas bases. O horario de Rexistro é de luns a venres de 8.30 a 14.30 horas e de 17 a 20 horas; e os sábados de 10 a 13 horas.

A selección realizarase por rigorosa orde de inscrición e a listaxe de admitidos publicarase o 18 de decembro, ao igual que a lista de agarda de habela.

 Descargar PDF

 

Fuente:Concello Vilagarcía