Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Mayo de 2014.

I Simposio de Historia y Patrimonio Cultural de Vilagarcía de Arousa

20140502104634-1.jpg

Patrocinado por el Ayuntamiento de Vilagarcía de Arousa y por AdR se realizará el I Simposio AROUSA MEDIEVAL Y ROMÁNICA. que constará de tres grandes bloques: Un oprimer bloque dedicado a Patrimonio, un segundo bloque versará sobre Historía y Lírica Galaico-Portuguesa y un tercer bloque dedicado a la Historia del Arte. Finalizará el Simposio el domingo 11 de mayo con una visita gratuita a los principales monumentos románicos de la comarca arousana.

El día 9 por la tarde , en el apartado de patrimonio contaremos con las firmas de JuanAntonio Olañeta Molina, Juan Manuel Monterroso Montero, el 10 de mayo por la mañana en el bloque de Historia contamos con Carlos Baliñas Pérez y Xurxo Ayán Vila, la Lírica está representada por Mª Isabel Morán Cabanas. Ya por la tarde, la Historia del Arte cuenta con Manuel Castiñeiras González, Augusto Guedes de Castro y Alicia Padín Buceta.

Precios e inscripción

Para inscribirse hay que rellenar el formulario que se encuentra disponible en la web,www.vilagarcía.es y hacerlo llegar a la Concellería de Cultura, bien por correo electrónico a la dirección info.cultura@vilagarcia.es o por correo ordinario, o también, de forma presencial en las oficinas de la Concellería de Cultura situada en el Auditorio Municipal: Avenida da Mariña nº 27 36600 Vilagarcía de Arousa. Pontevedra. Teléfono 986512600.

Además hay que abonar la siguiente tasa:

  • Público general 15 euros
  • Socios de Amigos del Románico 10 euros (indicando el número de socio en la ficha de inscripción)
  • Estudiantes es gratuito (adjuntando copia del impreso de matrícula)

El ingreso se realizará:

  • En la cuenta de Nova Galicia Banco ES18 2080 5067 1231 10038102

En el justificante de pago debe constar el nombre y apellidosde la persona inscrita y como concepto I Simposio de Historia y Patrimonio Cultural de Vilagarcía de Arousa

Este justificante se podrá adjuntar a través del correo electrónico (info.cultura@vilagarcia.es), por correo ordinario o de forma presencial en las oficinal de la Concellería de Cultura

  • En metálico el mismo día de la inauguración en el Salón García: rúa Alcalde Rey Daviña nº 14 a partir de las 16,00.

El abono de las tasas da derecho a la participación en el simposio y a percibir el libro, con las ponencias del Simposio, que se publicará posterioermente a la realiuzación del mismo.

El plazo de inscripción finaliza el 9 de mayo de 2014.

Más información info.cultura@vilagarcía.es tfno 986 51 26 00

                        auguecas@gmail.com  tfno 627560790

Descargate aquí el cartel de la actividad con el programa.

 


I MERCADIÑO DE TROCO DE OBXECTOS INFANTÍS

20140502112203-1.jpg

O venres 9 de maio ás 18 hs. no patio de Ed. Infantil do  noso colexio e consistirá nun MERCADIÑO DE TROCO DE OBXECTOS INFANTÍS. A idea é que os/as nosos/as fillos/as recopilen e acheguen ao evento aqueles xoguetes, contos, roupa, etc. (en boas condicións) que xa non utilicen e que estean dispostos a desprenderse deles. A cambio poderán escoller outras cousas que os/as demáis nenos/as poñan a disposición. 

RUTA DE SENDERISMO ALDEA DE PEDRA

20140502112428-1.jpg

O vindeiro domingo 18 de maio, levaremos a cabo unha ruta de senderismo dende o Monasterio de Armenteira ata a Aldea de Pedra, incluida na Ruta da Pedra e da Auga. O obxectivo da mesma é compartir entre as familias do noso cole (socias da ANPA ou non) unha xornada en contacto coa natureza. Para elo, organizarémonos da seguinte maneira:

 

  9.30 hs.: Xuntarémonos no colexio O Piñeiriño. Cada un irá no seu medio de transporte particular.

  9.45 hs.: Saída.

10.15 hs.: Chegada á Armenteira. Deixamos aparcados os nosos coches.

10.30 hs.: Comenzamos  a ruta a pé.

12-12.30 hs.:Chegamos ao noso destino, onde compartiremos un rato de xogos populares. Mentres, faránse viaxes nalgúns vehículos particulares para ir buscar aqueles que quedaran aparcados e achegalos á Aldea de Pedra.

13.30 hs. (aprox.): Xantar. Cada un levará a súa comida e bebida.

Non hai establecida unha hora de regreso, cada un voltará cando estime oportuno.

 

           Aqueles que non queiran facer a ruta pero lles apeteza acudir a xantar con todos, poden unirse chegando directamente á Aldea de Pedra, tendo en conta o horario aproximado no que temos previsto chegar alí.

           Para mellor previsión por parte da organización, agradeceriamos nos confirmedes a vosa participación depositando o seguinte impreso cuberto na nosa urna que atoparedes a tal efecto na entrada do colexio ata o martes 13 de maio.  En caso de xurdir algunha novidade en relación coa saída poríamos en contacto con vós, polo que pregamos que nos facilitedes algún tipo de contacto.

          ¡Agardamos que vos animedes!

          Un saúdo.

          Xunta Directiva da ANPA O Piñeiro.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSCRIPCIÓN NA RUTA DE SENDERISMO.

Nome dun responsable da familia:

Nº adultos que acudirán:

Nº nenos/as que acudirán:

Tfno. de contacto:

Correo electrónico:

 

El escritor Gonzalo Moure visitó el colegio O Piñeiriño

20140507092516-1.jpg

Dentro del programa de actividades de la biblioteca del colegio O Piñeiriño, los alumnos de tercero y cuarto de primaria recibieron la visita del escritor Gonzalo Moure.

En su extensa obra se encuentran títulos como "El Síndrome de Mozart" con el que ganó el premio Gran Angular. Además fue finalista del Premio Nacional de Literatura con "Maíto Panduro".

Las actividades en el centro de O Piñeiriño continuarán hoy con la visita de cinco alumnos de "Con Eles". Uno de ellos será entrevistado por alumnos de quinto de primaria y los otros cuatro ejercerán de monitores de los alumnos de tres años para enseñarles a hacer galletas. La visita está prevista para las 10,30 horas.

Fuente:Faro de Vigo

 

De galletas y entrevistas en el colegio de O Piñeiriño

20140508093531-1.jpg

En estos tiempos de comparecencias en televisiones de plasma y ruedas de prensa sin preguntas se plantó ayer Manuel Rey en el colegio de O Piñeiriño y dio una lección. El protagonista del cortometraje Idiotas se sentó frente a medio centenar de alumnos de quinto dispuesto a responder a todo lo que le preguntaron, que fue mucho y variado. El resultado se podrá leer en la revista que el centro edita cada año con motivo del Día das Letras Galegas, así que no reventaremos lo que allí sucedió, pero algo contaremos, por supuesto

 El libro de la «pedra de abalar»

A Manuel lo presentaron Pablo y Alba y él contó, por ejemplo, que tiene 35 años, que vive en Moraña y que quiere hacer un libro sobre la pedra de abalar. Y después, a preguntas de los chavales desgranó algunas de las anécdotas que dejó el rodaje de Idiotas, donde compartió protagonismo con la perra Lúa. Habló de los bocadillos de chocolate que se zampó durante el rodaje y de que las escenas siempre salían a la primera.

En la cocina

Y mientras Manuel respondía a los chavales de quinto, cuatro de sus compañeros de Con Eles enseñaban a los niños de tres años cómo preparar unas galletas riquísimas. Dani, Fátima, Gloria e Isolde mezclaron los ingredientes para preparar una masa que después estiraron con los rodillos correspondientes. Si a la hora de amasar, Fátima, Gloria e Isolde parecían tener más maña, Dani fue el rey del rodillo sin duda. Todo ello bajo la supervisión de su profe Loli. Entre todos consiguieron que las galletas fueron del agrado de los chavales y que, una vez que estuvieran listas, acabaran convenientemente despachadas. Sobraron solo dos, al parecer.

Los ojos como platos

Fueron los alumnos de las profes Cris y Mati los que ejercieron su labor de pinches de cocina de Dani, Fátima, Gloria e Isolda. Estirar la masa y cortarla con los moldes fue lo que más les gustó, pero no perdieron ripio durante el proceso y tuvieron los ojos como platos.

Fuente: La Voz de Galicia

 

O Dragón Comemedo

Resume do obradoiro celebrado onte na escola municipal de música,aproveitando o día das Letras Galegas,coa colaboración do escritor vilagarcián Antón Romero, centrado no seu libro "O Dragón comemedo".

Os nenos de 6 a 14 anos disporán en verán da Escola Multideportiva e de sesións de patinaxe e piragüismo

20140519135238-1.jpg

Os nenos de 6 a 14 anos disporán en verán da Escola Multideportiva e de sesións de patinaxe e piragüismo
A Fundación de Deportes xa pechou o programa deportivo de verán para os nenos e nenas do municipio que poderán aproveitar as vacacións estivais practicando diversas actividades lúdico e físicas na praia e introducirse en novas modalidades deportivas. Durante os meses de xullo e agosto volverán a funcionar as Escolas Multideportivas de Verán, haberá piragüismo e tamén patinaxe en liña. O programa está dirixido a rapaces de 6 a 14 anos e desenvolveranse os meses de xullo e agosto. O prezo é de 12 euros por un mes e 18 polos dous e o prazo de inscrición ábrese o 26 de maio.

As actividades que se impartirán na Escola Multideportiva de Verán inclúen xogos de iniciación a deportes que se poden practicar na praia, como fútbol ou volei; xogos con implementos, como palas ou béisbol; xogos con material alternativo como pode ser freesbes ou indiakas; xogos cooperativos con paracaídas e ata xogos acuáticos con porterías e canastras. Tamén se impartirán sesións de iniciación ao piragüismo.

Todas estas actividades desenvolveranse nas praia da concha Compostela de luns a venres en horario de mañá. Habilitaranse dous grupos ao día en función das idades dos participantes comezando as actividades polos máis maiores, de 10 a 11.30 horas para seguir cos máis pequenos, que terán o seu tempo de 11:30 a 13:00 horas. Todas as actividades estarán dirixidas e supervisadas polos técnicos deportivos da Fundación.
En caso de choiva, as actividades das Escolas Multideportivas trasladaranse ao pavillón municipal de Guillán.

A actividade de patinaxe en liña desenvolverase nas pistas do Parque do Cavadelo e en caso de choiva no pavillón de deportes do colexio Arealonga. Celebrarase de luns a venres con dúas sesións de hora e media de duración cada xornada. A primeira comezará ás 10 e a segunda as 11:30 horas. Un técnico deportivo especializado nesta disciplina será o encargado de impartir a actividade.


As Escolas Multideportivas e as outras actividades deportivas de verán dan continuidade ao programa de deporte para nenos e nenas que desenvolve ao longo do curso escolar a Fundación de Deportes co obxecto de promover a práctica de actividade física e os hábitos saudables entre a poboación infantil e xuvenil, así como para facilitarlles un primeiro contacto cos diversas modalidades deportivas para que cada neno e nena poida elixir entre a que máis lle guste.

Os interesados en participar nestas actividades deberán inscribirse entre o 26 de maio e o 13 de xuño nas oficinas da Fundación de Deportes, sitas nas dependencias de Fexdega, de luns a venres en horario de 9 a 14 horas. Á folla de inscrición debidamente cumprimentada deberán aportar copia do DNI do neno ou nena ou da folla do libro de familia onde figura, así como o resgardo do ingreso da cota que se deberá realizar na conta da Fundación de Deportes de Nova Galicia Banco. 

Fuente: Concello Vilagarcía