Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Marzo de 2013.

Aberto o prazo de solicitude nos campamentos multideportivos e de Verán da Deputación

20130306163600-1.jpg
A Oficina de Información Xuvenil de Vilagarcía (OMIX) informa sobre os campamentos infantís que a Deputación Provincial de Pontevedra organiza en verán e para os que se veñen de abrir os prazos de inscrición. Trátase das actividades multideportivas que se celebrarán en xullo e agosto nas instalacións do centro Príncipe Felipe de Pontevedra, e do Campamento de Verán a que se desenvolverá na Lanzada de finais de xuño a principios de setembro.


04. 03. 2013.- Os campamentos da Lanzada están dirixidos a nenos e nenas nados entre os anos 2000 e 2005 e as solicitudes de praza poden presentarse ata o 27 de marzo nas dependencias da Concellería de Xuventude, no Concello, e nas oficinas da Deputación ata o 5 de abril. As estadías nesta actividade duran unha semana e o prezo é de 68 euros por neno. Segundo recollen as bases da convocatoria, no prezo non se inclúen actividades nin excursións, que se aboarán no propio campamento o día de chegada. As prazas concederanse por sorteo e terán preferencia os nenos e nenas que participaran nos campamentos do ano pasado. O sorteo e a listaxe de admitidos publicarase entre o 29 de abril e o 3 de maio.

Nos campamentos multideportivos “Príncipe Felipe” poderán participar nenos e nenas nados entre os anos 1999 e 2006. A modalidade destas actividades é de internado ou pensión completa e o prezo de 125 euros por neno. As familias que presenten as súas solicitudes na Concellería poderán facelo ata o día 27 de marzo, pudendo facelo ata o 19 de abril na Deputación. As prazas adxudicaranse por sorteo e a listaxe de admitidos publicarase entre o 6 e o 10 de maio

Formularios e documentación
Os formularios de solicitude pódense obter a través da web da Deputación (http://www.depontevedra.es/?1,30293 ; http://www.depontevedra.es/?1,30300 ) e, unha vez cubertos, deben presentarse xunto cunha fotocopia dos mesmos máis a do DNI do pai, nai ou titor; do DNI do solicitante ou da folla do libro de familia na que figure; da tarxeta sanitaria do menor ou do seguro médico privado e certificado ou volante de empadroamento.

 

Fuente:ivilagarcia.com

La escuela también es para los padres

20130313173121-1.jpg

El colegio de infantil y primaria O Piñeiriño, de Vilagarcía, amplía su ámbito educativo a las familias de sus alumnos. Por ello, cada trimestre organiza una escuela para padres, donde se abordan asuntos de interés para que puedan colaborar en la formación de sus hijos. Ayer se abordó el tema de la educación en tiempos revueltos.

M. GONZÁLEZ - VILAGARCÍA El departamento de orientación del colegio público de O Piñeiriño no solo se ocupa de los alumnos, sino de sus familias, a las que atrae con una escuela de padres. Ayer tuvo lugar una de las sesiones del actual ciclo lectivo, dirigida por el orientador del centro, Germán Manuel Torres de Aboal.

La escuela de padres comenzó a las cinco y media de la tarde con el tema "Educar en tiempos revueltos, una educación para el optimismo, la alegría y la esperanza". Torres de Aboal, auxiliado por una presentación en power point y los fragmentos de la película de Chaplin "El gran dictador", abordó la importancia de la formación en positivo y con valores para animar a los alumnos.

Tras esta primera parte, los asistentes abordaron temas como la dislexia, que sufre aproximadamente el 2% del alumnado. Se trata de un problema de tipo neurológico, generalmente hereditario, que debe diagnosticarse bien para facilitar la vida escolar al alumno, ya que de este estudio y apoyo escolar dependerá que supere los problemas de lectoescritura.

Otro de los problemas que se presentan en las aulas es el del niño perezoso. En estos casos el alumno deja de trabajar por falta de motivación, por lo que tanto los padres como los profesores deben buscar el motivo para incentivarlo.

La escuela de padres de O Piñeiriño comenzó en el año 2000 con la creación del departamento de Orientación. Desde entonces en cada ciclo lectivo se imparten tres sesiones; una por cada trimestre. La última de las charlas de este curso estará destinada a los padres de los alumnos de sexto que pasan para el instituto.

Fuente:Faro de Vigo.

AXUDEMOS A CESAR-Campaña recollida tapas plásticas

20130319170453-1.jpg

A recollida de tapóns de plástico,é unha práctica moi coñecida por todos.

César é un rapaz da Illa de Arousa, que precisa dun andador.

Ca entrega destes tapóns podemos conseguir entre todos que César teña o seu.

Pedimos a  vosa colaboración solidaria.

Podedes deixar as vosas tapas plásticas, na caixa que hai no hall do cole.

Cantas máis tapas mellor, con este simple xesto podemos axudar a este veciño.

Moitas grazas a todos.