Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Mayo de 2011.

ACERA ACCESO COLEGIO PIÑEIRIÑO

 

A ANPA “O PIÑEIRO” do CEIP O PIÑEIRIÑO de Vilagarcía de Arousa ven dende hai máis de 6 meses solicitando ao Concello de Vilagarcía a urxente reparación da marquesina e a acera contigua a saída do colexio, que vai desde a confluencia das rúas Adolfo Pedrido Morla ate o fin da Rúa Afredo Brañas, un treito que non chega os cen metros.

É tal o estado de abandono desta acera, onde está situada a parada do autobús (a marquesina está aprox. a 25 mts de distancia,algo ilóxico) que é imposible andar por ela debido a acumulación de escombros do muro, pola altura das herbas que medran nela e porque para o noso maior asombro a empresa que está a facer as obras de sustitución de todas as aceras da Urbanización do Piñeiriño, agás a nosa, claro está, puxo a súa caseta de obra enriba da acera,o que supón ter que baixar e transitar pola carretera.

 

Para mostra as imaxes....

¿non merecemos que se arranxe está situación?

 

MAYOS 2011

Este año por primera vez el Anpa participó en el concurso de mayos que organiza el Concello, y aunque el resultado final del mayo no fue lo esperado,desde aquí queremos mostrar nuestro agradecimiento a las explicaciones de los profes,Xulia,Ana,Xulio,Mila.... (cinta doble cara,colocación de fiuncho etc).

Para el año que viene seguro que nos sale muchísimo mejor.

 

Gracias María por la copla.

Vilagarcía celebra o domingo a Festa da Bicicleta

20110505121458-1.jpg

A Fundación Municipal de Deportes organiza unha nova edición da Festa da Bicicleta, une vento lúdico deportivo para afeccionados de tódalas idades que se desenvolverá o domingo 8 de maio. A marcha cicloturista coa que se pretende fomentar o uso da bicicleta como medio de transporte habitual pola cidade, así como a práctica deste deporte partirá ás once da mañá do Parque do Cavadelo e rematará, dúas horas despois no mesmo punto, onde se repartirán agasallos entre os participantes.

A Fundación de Deportes conta coa colaboración da Deputación Provincial de Pontevedra para a organización da Festa da Bicicleta, actividade na que tamén prestan a súa axuda o colectivo Arousa en Bici e establecementos Rodas. 

A festa da Bicicleta é un evento multitudinario no que soen participar ciclistas de tódalas idades, incluso nenos tan pequenos que acoden con triciclos ou vehículos de catro rodas ou os que van nas cadeiras especiais para bebés suxeitas ás bicicletas dos seus pais. Todas as persoas que desexen participar no paseo cicloturista pola cidade deberán acudir ao parque do Cavadelo antes das once da mañá. A esa hora está previsto que comece o percorrido que levará ó pelotón por diversos puntos da cidade. As primeiras pedaladas conducirán aos ciclistas cara Vilaxoán por beiramar, para continuar pola zona da Rosaleda (Sobradelo), avenida de Cambados, O Piñeiriño, Fontecarmoa, A Lomba, Agustín Romero, As Bocas e desembocar na avenida Rodrigo de Mendoza co obxecto de emprender o regreso cara o punto de partida, percorrendo algunhas das rúas do centro urbano,

O percorrido total ten unha lonxitude aproximada de 12 quilómetros que os participantes realizarán a ritmo de paseo ou marcha. O pelotón irá encabezado por efectivos da Policía Local e do Servizo Municipal de Emerxencias, que tamén o pecharán para garantir a completa seguridade dos participantes. Esta previsto que a marcha remate sobre a unha da tarde nas inmediacións do parque do Cavadelo onde se porá o colofón á Festa da Bicicleta deste ano co sorteo de diversos premios (bicicletas e cascos) e reparto de camisetas e agasallos entre os participantes.

Fuente:ivilagarcia.com

Más de mil escolares corren mañana para impulsar la utilización del gallego

20110510095905-1.jpg

Nada menos que 1.053 estudiantes de colegios e institutos de la comarca de O Salnés participan mañana en el Correlingua. Alumnos de 15 centros arousanos diferentes formarán parte de una actividad a favor del idioma gallego que desde hace años se realiza a lo largo y ancho de la geografía de Galicia. Además del deporte, también la música se pondrá al servicio del impulso de la lengua.
A las diez de la mañana está previsto que en el Parque de Miguel Hernández se congreguen los estudiantes, que participarán en una carrera que recorrerá el paseo de las playas de A Concha y Compostela hasta llegar a la altura del Centro de Interpretación da Ría de Arousa. Para los más jóvenes está preparado un recorrido alternativo, limitado al perímetro de los jardines en los que se ubica el Auditorio Municipal.
Después de varias ediciones pasadas por agua, este año parece que la actividad podrá realizarse con todas las garantías de éxito. Eso es lo que esperan tanto el concejal de Cultura, Xosé Castro Ratón, como el coordinador del Correlingua en O Salnés, Xavier Paz.
"En galego sempre somos" es el eslogan al amparo del que, además de una carrera, mañana se celebran distintas actuaciones musicales.
Una vez que todos los estudiantes hayan finalizado la marcha pedestre, los alumnos del colegio de O Piñeiriño interpretarán varias "cantigas". Pero no serán los únicos, pues los organizadores del Correlingua se han puesto en contacto con el grupo musical Som do Galpom, que se encarga de cerrar la fiesta que sucederá a la carrera. Será en la explanada del Auditorio, a última hora de la mañana.
Aunque en principio parecía que las cifras de participación no iban a ser demasiado favorables, las buenas previsiones meteorológicas hicieron que diversos centros se apuntasen al Correlingua con el plazo de inscripción ya cerrado. Concretamente serán los estudiantes del IES Miguel Ángel González de Carril; del Centro de Educación Especial; del CEIP O Piñeiriño; y del CEIP A Lomba, de Vilagarcía los que participen en la actividad. Desde Cambados se acercarán los estudiantes del IES Ramón Cabanillas y los del CEIP de Castrelo. El CEIP Viñagrande y el IES Faro das Lúas se encargarán de representar a Vilanova, mientras que de A Illa de Arousa vendrán los estudiantes de su instituto. Los dos centros de secundaria de O Grove, el IES Monte da Vila y el IES As Bizocas, participarán en la carrera; al igual que lo hará el IES Vilalonga, de Sanxenxo; el CPI Julia Becerra, de Ribadumia; y también la escuela infantil de Saiar, en Caldas de Reis.
Xavier Paz valora esta convocatoria como "una manera amable de incentivar que los niños vivan en gallego y mantengan viva su lengua". Y es que tanto él como el edil de Cultura de Vilagarcía están convencidos de que las nuevas generaciones son la "correa de transmisión" que permitirá al idioma gallego continuar vivo en el futuro.
"La infancia juega un papel fundamental para la supervivencia de la lengua propia", indica Castro Ratón, que recurre a palabras del escritor Álvaro Cunqueiro para expresar su deseo de que "nuestra lengua tenga aún un millar de años más de vida".
Xavier Paz no ocultaba su satisfacción por la capacidad de movilización de una actividad pensada para incentivar el uso del gallego. Y es que, según asegura, no existe otro evento que consiga atraer a la cantidad de niños que se apuntan al Correlingua. 
Si en Vilagarcía serán poco más de mil jóvenes los que participen en la carrera, en el conjunto de Galicia la cifra asciende hasta los 45.000, y son más de 400 los centros de enseñanza que la suscriben.
Datos pesimistas
Los datos con los que trabajan los organizadores del Correlingua reflejan unas perspectivas bastante pesimistas para el idioma gallego. Y es que las generaciones más jóvenes cada vez emplean menos esta lengua en su día a día. 
"A nadie se le escapa que en los últimos 15 años se ha ido perdiendo la conexión intergeneracional; ahora los abuelos hablan en gallego con sus hijos, pero con sus nietos ya no se expresan en ese idioma, y usan el castellano", explica Xavier Paz. Pese a eso, el coordinador comarcal de esta actividad considera que todavía queda lugar para la esperanza, pues asegura que la dicotomía rural-gallego y urbano-castellano se está invirtiendo. y el gallego comienza a instalarse en la cotidianidad de áreas urbanas "hasta hace poco vedadas".
El Concello de Vilagarcía de Arousa colabora en una actividad organizada por la Asociación Socio-pedagóxica Galega en colaboración con la Mesa Pola Normalización Lingüística y con el sindicato CIG Ensino.

Fuente: Faro de Vigo

ELABORACIÓN DEL MAYO

Aquí os dejamos unas fotos para mostraros la elaboración del mayo "Os arroaces do Piñeiriño".

Xuventude abre su oferta estival a los obradoiros

La Concellería de Xuventude de Vilagarcía ha puesto a disposición de los niños que participarán en las ludotecas de verano el programa de actividades organizado para esos meses, de tal manera que los beneficiarios de los obradoiros podrán sumarse también a otras iniciativas que ponga en marcha el departamento que dirige Ana Lorenzo.

Xuventude amplió de 150 a 155 las plazas para este verano, con la intención de dar cabida a todas las familias que precisan de este servicio para conciliar la vida laboral y la familiar.

La ludoteca de A Escardia acogerá a 56 niños, la de O Piñeiriño tendrá 52 y la de Arealonga, 47, todas para niños con edades entre 3 y 7 años.

La lista de admitidos en cada una de las tres sedes pueden consultarse en las dependencias del Concello y a través del tablón de anuncios de la página web, www.vilagarcia.es. La lista provisional con las correspondientes puntuaciones se publicará el 27 de mayo, y hasta el 8 de junio los interesados podrán presentar reclamaciones. La lista definitiva se dará a conocer el 24 de junio.

La cuota por niño será de cien euros para los dos meses de verano, aunque habrá bonificaciones dependiendo de la renta de la familia, del número de hermanos que participen y de otras circunstancias que pueden bajar el precio hasta llegar a ser totalmente gratuitas.

Los obradoiros se desarrollarán de lunes a viernes entre el 1 de julio y el 31 de agosto, desde las 9.00 a las 14.00 horas. Como el objetivo es ofrecer este servicio fundamentalmente a los padres que tienen dificultades para hacer compatible el trabajo con las vacaciones de sus hijos, se flexibilizó el horario permitiendo la entrada de los menores entre las 9.00 y las 10.00, y fijando su recogida entre la 13.00 y las 14.00 horas. Además, el servicio de ludotecas se amplió a los dos meses completos de verano.

Fuente: La Voz de Galicia

As Letras Galegas saen dos libros e enchen O Salnés

20110517152515-1.jpg

As Letras Galegas andan de festa. Aínda que hoxe, 17 de maio, é o seu día, levan xa días escapando dos libros e enchendo todo tipo de actos culturais e lúdicos. Vexamos algún exemplo. Os nenos do colexio do Piñeiriño, en Vilagarcía, participaron onte na súa tradicional romería. Á sombra dos carballos, os meniños comeron a tortilla que levaban da casa e gozaron con xogos tradicionais.

Fuente: La Voz de Galicia

ROMERÍA DIA DAS LETRAS GALEGAS

20110517152732-1.jpg

Os nenos do colexio do Piñeiriño foron de romería. Tiveron música, tiveron xogos tradicionais e buscaron ata curiosos compañeiros de viaxe, tal e como se pode apreciar

Fuente: La Voz de Galicia

CAMPAMENTOS DE VERAN OLEIROS

20110526180013-3.jpg

Campamento de Verán en Oleiros

 

Primeira quenda nenos de 8 anos ata  11 anos

Segunda quenda nenos de 12 anos ata 16 anos

 

Máis información das bases:

http://www.ivilagarcia.com/fotos/bases%20campa%20veran%202011def.pdf

Inscricións:

http://www.ivilagarcia.com/fotos/Inscripci%C3%B3n%20CAMPA%20OLEIROS%208-11DEF(1).pdf

 

Axudas á adquisición de libros 2011/2012

20110531104521-1libros.jpg

O programa de Gratuidade Solidaria para o curso 2011/2012 mantén os umbrais da renda das convocatorias anteriores, tomando como referencia a situación persoal e familiar a 31 de decembro de 2009 e o exercicio fiscal 2009.

A convocatoria de axudas á adquisición de libros de texto en 1º e 3º da ESO, cursos que se incorporan este ano por primeira vez ao programa e nos que os manuais teñen un prezo superior, mantén bolsas de 180 euros por estudante para as familias monoparentais cunha renda per cápita de ata 6.000 euros, 5.400 euros para o resto das familias, é dicir, para o primeiro tramo dos contemplados; e de 104 para as monoparentais cunha renda por persoa de entre 6.001 e 9.000 euros, 5.401 e 9.000 no caso do resto das familias (segundo tramo).

Ademais, como xa se sinalou, o alumnado matriculado en educación especial, en centros específicos ou en unidades de educación especial en centros ordinarios poderá percibir axudas de 250 euros con independencia da renda pér cápita familiar.

Respecto das bolsas para os libros de 1º, 2º, 5º e 6º de Primaria, establécense axudas de 170 euros por alumno para o devandito primeiro tramo de renda per cápita,  de tal forma que o importante da bolsa sexa suficiente para que as familias con menos recursos poidan adquirir os libros. Para as axudas do segundo tramo haberá axudas de 90 euros.

Plurilingüismo e  reposición

A Consellería volve ademais convocar axudas para a adquisición dos libros de 3º e 4º de primaria e 2º e 4º de ESO que cambian de idioma para dar cumprimento ao establecido polo Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia. Desta forma, e atendendo as mesmos umbrais para os devanditos tramos de renda per cápita, establécense bolsas 23 e 13 euros en educación primaria para o primeiro e segundo tramo, respectivamente. No caso da educación secundaria o importe será de 25 e 14  euros.

Doutra banda, e co fin de garantir o mellor estado dos manuais nos que aínda está vixente o sistema de préstamo, os centros poderán solicitar beneficiarse do programa de reposición de libros de texto nos niveis de 3º e 4º de primaria e 2º e 4º da ESO.

Procedemento

O prazo de solicitude será do 1 ao 30 de xuño para o alumnado de primaria; do 25 de xuño ao 26 de xullo para o da ESO que formalice matrícula no prazo ordinario, e o 1 ao 30 de setembro para os que a formalicen no extraordinario. As solicitudes e demais información poderán consultarse no DOG e no portal educativo da Xunta de Galicia, www.edu.xunta.es .

Ao igual que o pasado curso as familias que cumpran os requisitos para ser beneficiarios do programa recibirán nos seus respectivos centros educativos un vale co que poderán adquirir os libros no correspondente establecemento, á súa libre escolla e polo importe máximo que figura no documento. Unha vez entregados os manuais, os establecementos presentarán as facturas na Xefatura Territorial da Consellería de Educación en cada provincia, para que lles sexan ingresados os importes correspondentes aos vales tramitados.

O obxectivo deste sistema é que as familias non teñan que desembolsar contía algunha polo importe das axudas, facendo máis fácil ademais os pagamentos, ao se reducir considerablemente o número de transferencias bancarias que ten que facer a Consellería. Por outra banda, a xeración automática dos datos da familia polo sistema informático simplifica considerablemente o labor dos centros educativos, elemento fundamental no proceso de tramitación das bolsas.

Fuente:xunta.es