Blogia
ANPA O PIÑEIRO - Do C.E.I.P O Piñeiriño

ENTROIDO 2011

ENTROIDO 2011

Con motivo do Entroido, a directiva da Anpa O Piñeiro decidiu que sería interesante participar no desfile que organiza o Concello de Vilagarcía. É unha boa maneira de aproveitar os disfraces do colexio e participar como grupo ( ou grupos) neste evento e ter así acceso aos premios.

Os interesados deberán cubrir o cupón que levaron hoxe a casa os rapaces e deixalo na urna na entrada do colexio,antes do venres  25 de febreiro.

Celebraremos unha reunión o xoves 3 de marzo ás 16:30 horas no salón de actos do colexio.

3 comentarios

Juan Carlos -

Quero hoxe darlle as felicitacions a os menbros da anpa que participaron neste evento carnavalesco ,que foi espectacular e feito en tempo record.o mellor premio que poidemos recibir foi que os nenos disfrutaran e coño nos tamen ,NOn si?jejejeje
Especial felicitacions os manitas que fixeron dun pedazo de maderira algo moi fermoso, dedicando o seu tempo a un proxecto colectivo sin remunerar.
xa digo todo sae moi ben e felicitacions.

ANPA -

Muchas gracias María por tu comentario.Esperamos que los padres se animen y participen más, pues esto es realmente el objetivo del Anpa, que se involucren los padres y que colaboren en las actividades de la comunidad educativa del cole,tanto en las del Anpa como en aquellas que seamos requeridos por los profesores.

Maria -

Solamente quiero reseñar que si el Anpa se molesta en llevar a cabo un desfile que es para los niños.Y se convoca una reinion para los padres que anotaron a sus hijos que menos que asistir a dicha reunion.Creo que los padres deben involucrarse un poco mas en las fiestas que organiza el Anpa sobre todo cuando piden una pequeña colaboracion.Enorabuena alAnpa.